Future koulutusohjelman sisältä ja aikataulu

1. pv Tulosklinikka

27.8.2014 Tampere
Kouluttaja Seppo Huovila

  • Käydään läpi hyviä tulokseen vaikuttavia käytännön ideoita (yrityskohtaisen konsultoinnin pohjalta, 1. pv)
  • Etsitään uusia luovia ratkaisuja tulevaisuuden haasteisiin.
  • Fotoalaan vaikuttavien trendien hyödyntäminen
  • Konkreettisten tavotteiden laatiminen yrityksittäin
  • Rakennetaan jokaiselle yritykselle oma menestyssuunnitelma
  • Ideointia, keskustelua, kokemustenvaihtoa
  • Ei luentoja, ei esiintymistä, vaan yhteistä johdettua keskustelua tuloksen parantamiseksi

2. päivä – Lisää asiakkaita Somesta

1.10.2014 Tampere
Kouluttaja Ville Virta

  • Tehdään yhdessä Facebook sivu
  • Miten saadaan ensimmäiset tykkääjät Facebook sivuille.
  • Opetetaan kuinka käytettään yrityksen tämänhetkisiä tiedostuskanavia hyödyksi.
  • Mitä yrityksen tulisi julkaista. Miten julkaisu tapahtuu ja miten julkaisuja kannattaa aikatauluttaa.
  • Miten yritys voi kampanjoida Facebookissa ja miksi se on niin tärkeää -Facebook statiikka.
  • Mitä sosiaalisen median palveluita suomessa on ja miksi ihmiset käyttävät tiettyjä palveluita.
  • Mietiään mitkä muut palvelut voisivat olla hyviä fotoalalle.

3. pv Studiot tuottamaan,  päivä 1 – tuotteistaminen

18.10 Paikka Tampere -VVI
Kouluttaja Krister Löfroth

Missä kilpailutilanteessa valokuvaamot ovat tänään?

  • Miksi pitää erottua ja miten se on mahdollista?
  • Mitä voit myydä?

Ajankäytön suunnittelu

  • Tuotteiden hinnoittelu
  • Hinnaston rakentaminen
  • Keskiostostavoitteet
  • Peruskuvausten tuotteistus
  • Myytävät tuotteet/ palvelut

Tuotteiden hinnoittelu

  • Kuinka hinnoittelet aikasi/ tuotteesi?
  • Kannattavien/ toivottavien tuotteiden hahmottaminen…
  • Mitä kuuluu mihinkin paketiin?

Hinnaston rakentaminen

  • Mitä oikeasti myyt/ mitä kannattaisi myydä?

Keskiostostavoitteet

  • Kuinka paljon voit lisätä liikevahtoa/ katetta samalla asiakasmäärällä?

Peruskuvausten tuotteistus

  • Otosten määrä? Asettelujen määrä?
  • Digikirouksen välttäminen…

Myytävät tuotteet/ palvelut

  • Kate!!!
  • Kenen kanssa kilpailet? Kenen sinun pitää päihittää?
  • UUDET PERUSTUOTEVALIKOIMAN LANSEERAUS

4. pv Studiot tuottamaan – päivä 2. – tuotteiden rakentaminen ja myyminen

19.10  Paikka Tampere -VVI
Kouluttaja Krister Löfroth

Peruskuvausten purkaminen

  • Suunnitelmallista toimintaa päivä 1. periaateiden mukaan, ajankäyttö…

Valaisun teoria

  • Mikä on mahdollista ja mikä on järkevää hinnoiteltavissa olevassa ajassa?

Olennaisimmat välineet

  • Mitä on hyvä omistaa?
  • Mistä voi säästää ja mistä ei kannata?

Studiokuvausdemot

  • Miten päivä 1. esitetty tuotteistus rakentuu käytännössä

Miljöökuvausdemot

  • Ammattimainen valaisu miljöössä käytännössä
  • Miten erotut harrastelijasta?

Edellisten kuvausten käsittely

  • Hinnoiteltavissa olevan ajan puitteissa ammattimaisia printtejä

Brändihiomo

  • Miten näyt ulospäin?
  • Miten myyt kuvais?
  • TUNNE MYY!!!
  • Yllätys, enemmän…
  • Miksi asiakas ostaisi sinulta?
  • Välineet, käytetty aika…

5. pv -Tuotemyynnistä elämyksen tuottamiseen

22.10.2014 Tampere
Kouluttaja Seppo Huovila

  • Miten saada asiakas tyytyväiseksi ja ostamaan
  • Miten lisämyyntiä, parempaa katetta ja korkeampaa keskihintaa

6. pv -Yhdessä tuloksiin

19.11.2014 Tampere
Kouluttaja Seppo Huovila

  • Miten saada koko porukka mukaan tulostalkoisiin
  • Laaditaan konkreettinen tavoite-, toimintaohjelma-, seuranta-, ja palautesuunnitelma

 

Koulutukselle haetaan tukea Uudenmaan ELY-keskuksen kautta. Koulutuksen toteutus on riippuvainen tuen myöntämisestä. Tuen kanssa hinta tulee olemaan vain 88 € + ALV / osallistuja lähiopetuspäivä ( yth. 613 € + ALV. Koulutuslaskutetaan Kesäkuun alussa. Tuki edellyttää osallistumista koko ohjelmaan ja poissaolotilanteissa hinnasta ei anneta hyvitystä, mutta paikalle voi lähettää sijaisen.