Fotokaupanliitto

Suomen Fotokaupanliitto ry ajaa etujasi – liity jäseneksi

Yhdistys perustettiin vuonna 1918 sitten ajamaan jäsenistönsä etuja. Jäsenkuntaan kuuluu fotovähittäiskauppaa harjoittavia yrityksiä, sekä tavarantoimittajia yhteistoimintajäseninä. Yhdistys järjestää alan ammatillista koulutusta, tiedottaa jäsenistölle ajankohtaisista asioista, on mukana alan tutkimustoiminnassa, järjestää näyttelyitä ja kampanjoita sekä kehittää ja ylläpitää yhteistyötä mm. tavarantoimittajien ja kuluttajaviranomaisten kanssa.

Yhteisvoima kantaa eteenpäin!

Muiden kaupan alojen tavoin fotokauppa tarvitsee yhteisvoimaa etujensa ajamiseen.  Vähittäiskauppaa harjoittava fotoalan yritys voi liittyä Suomen Fotokaupan Liitto ry:n jäseneksi ja olla siten kehittämässä fotoalaa ja ajamassa sen etuja. Yhtenäinen, koko kauppiaskunnan kattava toimialajärjestö edustaa voimaa, joka koituu jokaisen jäsenen eduksi. Mitä kattavampi jäsenistömme on, sitä paremmat ja vahvemmat asemamme ovat neuvotteluissa maahantuojien ja viranomaisten kanssa.