Tietosuojakäytäntö

Tervetuloa Suomen Fotokaupan liiton sivustolle! Kunnioitamme yksityisyyttäsi ja olemme sitoutuneet suojelemaan henkilötietojasi. Tässä tietosuojaselosteessa kerromme, miten keräämme, käytämme ja suojaamme henkilötietojasi, kun vierailet sivustollamme fotokaupanliitto.fi.

Henkilötietojen kerääminen ja käyttö

Kerätyt tiedot

Kun käytät sivustoamme, saatamme kerätä seuraavia tietoja:

• Yhteystiedot: Nimi, osoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite.
  • Tekniset tiedot: IP-osoite, selaintyyppi ja -versio, aikavyöhykeasetus, selaimen lisäosat ja niiden versiot, käyttöjärjestelmä ja alusta.
  • Käyttötiedot: Vierailusi kesto, sivut, joita katselet, sivulatausten aika ja sivunlatauksen yksityiskohdat sekä muut sivuston navigointitiedot.

Tietojen käyttötarkoitukset

Käytämme keräämiämme tietoja seuraaviin tarkoituksiin:

• Palveluiden toimittaminen: Palvelujemme tarjoaminen, ylläpito ja parantaminen.
  • Viestintä: Yhteydenpito sinun ja meidän välillä, mukaan lukien palvelupäivitykset, turvallisuuspäivitykset ja asiakastuki.
  • Markkinointi: Uutiskirjeiden, tarjousten ja muiden promootioiden lähettäminen, joista saattaisit olla kiinnostunut – vain suostumuksesi perusteella.

Tietojen jakaminen ja siirto

Emme myy, vuokraa emmekä muutoin jaa henkilötietojasi kolmansille osapuolille ilman suostumustasi, paitsi seuraavissa tilanteissa:

• Palveluntarjoajat: Jaamme tietoja alihankkijoillemme ja palveluntarjoajille, jotka auttavat meitä palveluidemme toimittamisessa.
  • Lain noudattaminen: Jaamme tietoja, kun se on lain vaatima, esimerkiksi viranomaisten esittämän vaatimuksen yhteydessä.

Tietoturva

Olemme sitoutuneet suojelemaan henkilötietojasi. Käytämme alan standardeja vastaavia turvallisuusmenetelmiä henkilötietojesi suojaamiseksi luvattomalta pääsyltä, muuttamiselta, paljastamiselta tai tuhoamiselta.

Oikeutesi

Sinulla on seuraavat oikeudet liittyen henkilötietoihisi:

• Pääsy: Voit pyytää kopioita henkilötiedoistasi.
  • Korjaaminen: Voit pyytää meitä korjaamaan mitä tahansa epätarkkaa tai puutteellista tietoa.
  • Poistaminen: Voit pyytää meitä poistamaan henkilötietosi tietyissä olosuhteissa.
  • Rajoittaminen: Voit pyytää meitä rajoittamaan henkilötietojesi käsittelyä.

Evästeet

Yhteystiedot

Jos sinulla on kysyttävää tästä tietosuojaselosteesta tai jos haluat käyttää oikeuksiasi, ota meihin yhteyttä sähköpostitse: [sähköpostiosoite].

Muutokset tietosuojaselosteeseen

Pidätämme oikeuden tehdä muutoksia tähän tietosuojaselosteeseen. Suosittelemme, että tarkistat tämän sivun säännöllisesti saadaksesi tiedot mahdollisista muutoksista.